Magic Tricks

ترفندهای جالب

Magic Tricks

ترفندهای جالب

چمن مصنوعی در محوطه سازی

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ق.ظ

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی

در محوطه سازی از چمن استفاده بسیاری می شود و در کنار سایر متریال هایی مانند سنگ،واش بتن،قلوخ سنگ،شن و...... زیبایی خاصی به محوطه شما می دهد و یکی از متریال هایست که سطح وسیعی را توسط آن می توان پوشش داد. چمن مصنوعی در کارخانه ها تولید شده و به صورت فرش های آماده به محل پروژه ارسال می شود. امروزه صنعت تولید چمن مصنوعی پیشرفت بسیار زیاده داشته است و در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید صورت می گیرد برای مثال چمن مصنوعی با طرح پائیزه ، بهاره و ... تولید می گردد. چمن های مصنوعی برای استفاده در فضاهای مختلفی تولید می شوند مانند روف گاردن ، محوطه سازی ، زمین فوتبال و ... که بیشترین استفاده از این نوع چمن در حال حاضر برای زمین فوتبال می باشد. چمن مصنوعی در مقابل گرما و سرما بسیار مقاوم تر از چمن طبیعی ست . چمن مصنوعی در مقابل نور خورشید رنگ و زیبایی خود را از دست نمی دهد . چمن مصنوعی قابل شستشو و نظافت می باشد و توسط سوراخ هایی که روی بکینگ تعبیه شده است آب را عبور می دهد و این مانع از تجمع آب و ایجاد پوسیدگی می شود.  

چمن مصنوعی در محوطه سازی

 

چمن مصنوعی یا طبیعی و کاربرد آنها در محوطه سازی

تا حدودی با چمن مصنوعی و مزایای آن آشنا شدیم اما برای اینکه مقایسه درستی اتفاق بیافتد باید بدانیم که چمن طبیعی دارای حس و حال واقعی و زیبایی بیشتری هستند. اما این زیبایی بیشتر منوط به نگهداری مداوم و شرایط خاص دارد که این شرایط در برخی فصول سال امکان پذیر می باشد. در نتیجه به طور کلی زمانی که زیبایی در تمام فصول سال و در همه شرایط مد نظر باشد باید از چمن مصنوعی استفاده کرد. در روف گاردن های داری زمینه چوب پلاست به خاطر نگهداری آسان تر و عدم نیاز به عایق بندی خاص از چمن مصنوعی بیشتر استفاده می شود. در محوطه سازی محدودیت کمتری برای استفاده از چمن طبیعی وجود دارد و به راحتی میتوان در سطح وسیع از چمن طبیعی استفاده کرد. چمن طبیعی هزینه اولیه کمتری دارد اما هزینه نگهداری آن بالاتر از چمن مصنوعی ست.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی